تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات انواع لپ تاپ

تعویض انواع چیپ ها

شامل چیپ های شمالی ، چیپ جنوبی ، PCH

تشخیص و تعویض انواع چیپ

سرویس و تعمیر

تعمیر هارد|تعویض LED وسرویس فن لپ تاپ

درخواست تعمیرات لپ تاپ شیراز و اشتراک+ تخفیف ویژه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مــشاوره : 09171159489 وات ساپ : 09369460081 آدرس : خیابان ملاصدرا - کوچه 7 - ساختمان صبا - طبقه 2 - واحد 5 / 07132344147

تعویض چیپ گرافیک

تعویض چیپ گرافیک شیراز

تعویض چیپ گرافیک شیراز| تعویض چیپ گرافیک با دستگاه BGA شیراز تعویض گرافیک لپ تاپ |تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ شیراز  

 

همانطور كه مي دانيد يكي از مهمترين و كليدي ترين قطعات تشكيل دهنده انواع كامپيوتر ها،قطعه اي به نام  GPUیا در اصطلاح نه چندان درست عامیانه،کارت گرافیک است كه وظیفه مهم و سنگین پردازش تصویر را به دوش می کشد و تمامي ورودي­ها و خروجي هاي تصویری را كنترل و هماهنگ مي سازد. این قطعه که به صورت یک چیپست ساخته می شود(ساخت برندهایی مطرح همچون ،AMD ATI،Nvidia،Intel)،به شکل ها و صورت های مختلفی از لحاظ اتصال و برقراری ارتباط با دیگر قطعات سیستم های PC،Notebook و دیگر انواع کامپیوتر به کار می رود. در کامپیوتر های قابل حمل یا همان لپ تاپ ها که مورد بحث این مقاله هستند، این قطعه اغلب اوقات بصورت یک پارچه یا همان Onboard به کار می رود و به همین دلیل هنگامی که دچار خرابی و اشکال می شود،نمی توان آن را مانند گرافیک های کامپیوتر های PC به سرعت تعویض یا تعمیر کرد! علت کاملا واضح است،به دلیل استفاده مستقیم این چیپست روی مادربورد به چندین ساعت فعالیت تخصصی احتیاج است تا تشخیص ایراد بصورت صحیح حاصل شود و کلیه قطعات دستگاه با دقت کامل باز و مادربورد دستگاه جهت انجام پروسه تعویض چیپست گرافیک آماده شود. هرگونه اشتباه حین انجام این پروسه باعث غیر قابل استفاده شدن کل مادربورد لپ تاپ می شود و در نهایت برای استفاده مجدد از لپ تاپ باید بورد جدیدی تهیه گردد که این مسئله هزینه  چند برابری را در بر دارد! پس برای رفع اشکال چنین ایراداتی فقط باید به متخصصان این رشته مراجعه کرد و از سپردن کار به شبه تعمیرکاران و افراد کم تجربه و گم نام پرهیز کرد.در این سال ها مراجعات زیادی در مورد این نوع اشکال که البته معمول و رایج نیز هست،داشته ایم که به دلیل کارهای گه گاه عجیب و غریبی که روي این دستگاه های بی زبان انجام داده شده بود و هم اکنون نیز ادامه دارد،امکان تعمیر و ترمیم مادربورد وجود نداشته و به ناچار کار را قبول نکرده ایم! مشتری ها نیز اغلب بی خبر از دل دستگاه های خویش، وقتی متوجه آسیب های وارده که توسط افراد بی صلاحیت به دستگاهشان وارد شده می شوند،بسیار ناراحت و دلسرد می گردند.در اين مقاله تصاويري از تعويض با كيفيت اين قطعه،بعد از تشخيص صحیح اشكال گذاشته شده است،تا مقايسه انواع كيفيت خدمات با زمان و هزينه هاي مختلف براي شما مشتريان عزيز آسان تر گردد! 

تعویض چیپ گرافیک شیراز, تعویض چیپ گرافیک , دستگاه BGA شیراز تعویض گرافیک لپ تاپ , تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ شی,تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ,تعویض چیپ شیراز ,تعویض چیپ لپ تاپ شیراز ,تعویض چیپ لپ تاپ ایسوس شیراز ,تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسر ,تعویض چیپ لپ تاپ لنوو شیراز ,تعویض چیپ لپ تاپ hp  شیراز,تعویض چیپ لپ تاپ سونی sony شیراز,تعویض چیپ لپ تاپ دل dell شیرازراز

خرابي چيپست گرافيك در انواع  مدل لپ تاپ  معمولا بصورت بهم ریخته گی تصویر،تصویر ندادن،صفحه سیاه،تصوير ندادن لپ تاپ به همراه پخش ۷ يا ۸ بوق بصورت مستمر بروز مي كند.

در مرحله اول پس از بررسي دقيق و حصول اطمينان از اشكال چيپست گرافيك،لپ تاپ با دقت باز شده و قطعات آن تا پايان كار آرشيو مي شود.در تمام مراحل بخوبي از اجزاء باز شده دستگاه مراقبت به عمل مي آيد.

 

در مرحله دوم مادربورد دستگاه تميز و مورد بررسي ظاهري قرار مي گيرد تا از نبود نقايص فيزيكي و يا دستكاري هاي گذشته كه باعث اختلال در انجام پروسه تعويض چيپست گرافيك مي شود،اطمينان حاصل گردد.

  در مرحله سوم مادربورد دستگاه بر روي ماشين مخصوص تعويض چيپست (BGA Machin) قرار گرفته و تنظيمات لازم صورت مي گيرد.دقت و تجربه بالا هنگام انجام تنظيمات و كار با اين نوع ماشين ها در موفقيت پروسه و كيفيت كار بسيار با اهميت است.

در مرحله چهارم،برداشتن چيپست با رعايت تمامي استاندارد ها انجام مي شود.و مادربورد براي نصب چيپست جديد آماده مي گردد.

چيپست گرافيك بصورت New Brand تهيه شده و برای نصب روی مادربورد آماده می شود.در مرحله پاياني اينيستال چيست انجام شده و در نهایت پروسه تعویض چیپست گرافیک با موفقیت و کیفیت بسيار بالا به پایان می رسد!

پس از تكميل كار نصب چيپست و سرویس کامل سیستم خنک کننده که با عمر و دوام کاری این قطعه رابطه ای مستقیم دارد،به مدت ۲۴ ساعت كاري يا دو روز تست هاي استاندارد گرافيكي بر روي دستگاه انجام شده تا از سلامت كامل دستگاه اطمینان حاصل شود و لپ تاپ آماده تحویل به مشتری گردد!

 

آدرس : خیابان ملاصدرا - کوچه 7 - ساختمان صبا - طبقه 2 - واحد 5 / 07132344147 / 09171159489

تعمیر نگهداری و پشتیبانی

تعمیرات تخصصی لپ تاپ , کامپیوترPC ویژه شرکتها، ارگانهای دولتی ،موسسات آموزشی،کاربران خانگی و اداری

ارائه برترین خدمات

- سرویس دهی به تمام نقاط شیراز - خدمات تخصصی در محل شما - صرفه جویی در وقت و هزینه

ارائه گارانتی و خدمات

گروه مهندسی فارا این افتخار را دارد که در زمینه ارائه گارانتی و خدمات پس از تعمیرات آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکتها -ارگانهای دولتی و موسسات آموزشی را داشته باشد.

خدمات خرید و فروش

خرید و فروش انواع لپ تاپ (نوت بوک) کارکرده و آکبند و خرید لپ تاپ های کارکرده و خراب - فروش قطعات لپ تاپ و PC - فروش لوازم جانبی لپ تاپ